GAZDASÁG

A Mewa sorozatban hetedszer lett Superbrand Magyarországon

Publikálva

Horváth László üzleti ügyvezető (bal oldalt) és Lopejszky Gábor értékesítési vezető (jobb oldalt) veszik át a Business Superbrands oklevelét Kövesdy Gábortól (középen). (Fotó: Mewa)

Ismét Business Superbrand lett a Mewa Magyarországon. A nagy presztízsértékkel bíró elismerést sorozatban hetedszer ítélték oda a német üzleti textilszolgáltatónak, amely 2007 óta van jelen a magyar piacon. A legjobb márkák körébe tartozást kifejező díjról szakmai zsűri dönt, maguk a vállalatok nem pályázhatják meg a védjegyet.

Horváth László ügyvezető és Lopejszky Gábor értékesítési vezető május elején kapták meg a Superbrands szervezet levelét arról, hogy a Mewát 2024-ben is beválasztották a legkiemelkedőbb magyar business-to-business brandek közé. Az erről szóló oklevelet Biatorbágyon, a Mewa magyarországi székhelyén nyújtotta át Kövesdy Gábor Superbrands menedzser a cég két vezetőjének.

A Superbrand védjeggyel azokat a márkákat ismerik el, amelyek saját szakterületükön mértékadónak számítanak, mind ügyfeleik, mind versenytársaik benchmarkként tekintenek rájuk, és alapvető értékeiket mind szilárd üzleti alapjaikon keresztül, mind pedig marketingkommunikációjukban érvényre tudják juttatni.

A magyarországi Mewa ezeknek a kihívásoknak több mint tizenöt éves tevékenysége során folyamatosan megfelel. A céget egy sor iparvállalat és műhely olyan megbízható partnerként tartja számon, amely mindennapjai során állandóan képes legfontosabb vállalati értékeit, többek közt a szolgáltatás magas színvonalát és a dolgozói, valamint a környezet iránt érzett felelősséget a gyakorlatban is megvalósítani.

„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a Mewa sorozatban hetedik alkalommal is Business Superbrand elismerést kapott. Megtisztelő a legkiválóbb magyarországi üzleti márkák körébe tartozni” – mondta Lopejszky Gábor a diploma átadásakor. „Személyesen szeretnénk megköszönni magyar kollégáink és a más európai országokban tevékenykedő Mewa-dolgozók munkáját, hiszen az ő elkötelezettségük teszi lehetővé évről évre ezt a kitüntetést” – fűzte hozzá Horváth László, a cég üzleti vezetője.

A Superbrands védjegyre nem lehet pályázni. A vizsgált márkákat évente különböző gazdasági mutatószámok, valamint ipartestületek és szakmai szervezetek ajánlásai alapján választják ki. A szűkített listáról a Superbrands Business Brand Council zsűritagjai pénzügyi és szakmai szempontok alapján értékelik és választják ki a díjazottakat.

„Rendkívül szívesen jövök a Mewához, hiszen itt mindig legfontosabb értékeinket, a minőséget, a szolgáltatást és a kiváló kommunikációt látom megjelenni” – hangsúlyozta Kövesdy Gábor Business Superbrands márkamenedzser az oklevél ünnepélyes átadásakor a Mewa irodaépületében Biatorbágyon. Mint mondta, a szakmai zsűri a kitüntetés megítélésekor többek között a Mewa szolgáltatásainak folyamatos fejlődését jutalmazta.

Az elismerés kiválósági védjegy a magyar Mewa számára, amelynek márkaneve a legmagasabb színvonalú teljes körű szolgáltatást jelzi Magyarországon az ipari törlőkendők, az olajfelfogó szőnyegek és a mosóasztalok területén.


További friss híreket talál az ipar4.hu főoldalán! Kövesse a technológiai híreket és csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Exit mobile version